uppdatering

hej alla sexiga svenskar!

Har inte uppdaterat på länge, men mestadels för att jag inte haft tid. Varit fullbokad, och inte förrns än nu jag kan sitta ner, slappna av, och uppdatera bloggen.
Livet går prima, mår toppen, och att det endast är en månad kvar känns overkligt och jobbigt.

Vad har jag haft för mig då?
Senaste veckan hade jag haft repetition varje dag efter skolan, i 5 timmar!! Vi repeterade för min musikalklass, eftersom våran show öppnade upp i fredags. Musikalen utspelar sig i 30 talet, därför bar jag nog den gräsligaste klänning jag någonsin sett, men de var läckert på sitt sätt. Bild här nedan.
Vi hade en show i fredags kväll, sen två på lördagen. Allt gick prima, och det var mkt roligt, även fast vissa misöden utspelade sig på scen.

Veckan innan det var jag mestadels dränkt med friidrott, eftersom vi hade DM. Det gick väla sådär för mig,  för dom som inte vet gör jag höjdhopp, och 300 m häck. På grund av faslig pms och mensvärk var den veckan rätt dålig för min del.but that´s life i guess.

Helgerna då?
Även de har varit fulla med äventyr. De har inkluderat några besök i Orlando, fest på stranden, bråk med redneck, solning, vänner, och galenheter i Melbourne.

I lördags fyllde min älskling Sam 19 år, därför firades det ordentligt. Planerna var lite annourlunda från början, men pga omständigheterna hamnade vi hemma hos Christian, han hade jättefint hus, och vi satte upp tält på trädgården (fråga mig inte varför vi behövde tält) Kvällen var iaf en sån där jättelyckad, då du vaknar upp dagen efter, redigt bakis men fortfarande med ett leende på läpparna. Mycket härligt folk var där, och det spelades mycket flipcup, och beerpong för min del... oh vad jag älskar amerikanska suplekar.
Något jag fann fasligt roligt var att vid fyra tiden ger några upp och går och lägger sig i tältet. En kvart senare kommer de tillbaka till uteplatsen där vi andra var. De är alla blöta från topp till tå. Visade sig att sprinklerna hade gått igång, och mina kära vänner hade lämnat tältet öppet. Haha!
Då vi alla vaknade dagen efter, degade vi lite vid poolen, sen åkte vi alla och åt jättemumsig mat. Efter endast ca tre timmars sömn, kan jag inte påstå att söndagen var särskilt aktiv eller produktiv.

Prom är på fredag , ska bli skoj.

lite bilder från min musikal, och i helgens galenheter

 


puss
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0