Prom och mycket mer!

Halloj!

Söndag kväll sitter just nu på baksidan igen, med värdbror och syster. Chillar och tar de lugnt. Tyvärr har man ju skola imorgon, så var tvungen att tacka nej till kvällens bravader.
Gångna vecka har varit rätt händelsefull med lite sömn.

En rutin vi börjat med på måndagar är "wingnight". Ten delicious chicken wings for only three dollars. Inte konstigt att vi de senaste måndagarna i sträck befunnit oss på plats för detta. Mmmm... jummy!!!

I tisdags firades "Cinco De Mayo", en mexikans högtid. Självfallet spenderades kvällen hos våran mexikanska vän JC. Mycket trevligt och chill kväll. Jc´s föräldrar är hysteriskt roliga, högljudda, feta mexare, som försökte få i oss så mycket mexikansk tequila som möjligt.

Torsdag blev de rajraj hos Bill. Härlig kväll med alla nära och kära. Dock fick jag betala för de dagen efter i skolan, eftersom jag släntade in allt för sent.

Fredag checkade jag ut tidigt från skolan. Kom hem, degade, tog en dush, raka benen osv. Sen begav jag mig hem till Sam, som skulle fixa mitt hår till Prom. Vid halv 7 träffade jag upp med min grupp jag skulle gå med. Vi tog massa fina bilder. Efter det åkte vi till Faiths house, där väntade tjusig middag. Sen så hoppade vi in i limosinen som skulle ta oss till the prom. Själva prom var helt ok, musiken sög i början.Men det ordnade vi med att protestera, ALLA på dansgolvet satte sig ner i protest, eftersom det endast spelades country musik. Kort därefter hördes RnB i högtalarna, och därefter var kvällen lyckad och riktigt rolig igen. Väldigt bra jobbat av oss faktiskt, och rätt ballt, med tanke på att de befanns sig ca 600 ungar på dansgolvet.
Efter prom hade vi hyrt några hotelrum, vilket var mkt skoj.

Lördag spenderades hela dagen på stranden, och vid Freds pool. Underbart avslappnande dag, och mycket sol för min del. tydligen var temperaturen nära på 40 gr. damn...
Kvällen var komplicerad då vi var på lite olika fester, men hamnade tillslut hemma hos Jc. Bra kväll.

Idag har jag mestadels degat på en flytmadrass i poolen, och njutit av våra 32 grader. Ah i love Florida!

 
 
    

  

     

 

Massa fler bilder på facebook.

 

pussar och kramar

 

 


Kommentarer
Postat av: Christina

What can I say...

I'm stunned...by your beauty!



2009-05-11 @ 22:49:59
Postat av: Towe

helt otroligt vacker du är gumman! Saknar dig massor.

2009-05-15 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0