snabb uppdatering med bilder

hej hej!

tisdag idag, tisdagar måste vara segaste dagen i veckan.. för att citera lollo ( vill minnas att de var du som kom på detta, kan ha fel) Tisdagar är iaf som att fylla 17. Inget speciellt alls, bara något precis emellan allt händer. 14 är du fjortid, 15 moped, 16 övningskörning, 18 är ju 18. Och var är sjutton? absolut ingenting....
Samma med veckodagarna, måndag är första dagen på veckan, ny vecka nya möjligheter, onsdag är lill-lördag, torsdag är nästan helg, och så är ju fredag, lördag och söndag i princip helg med härligheter. Men vad är tisdag? absolut ingenting....
Så tisdagar är såsom att fylla 17... Absolut ingenting!

Vad har hänt sen senast då? inte alltför mycket, livet rullar på bra.
Har mestadels varit psykolog senaste veckan pga massa kärleksdrama då jag känner båda parter inblandade.... så blivit massa fika och deeptalk för min del. Gör mig inte alltför mycket, när polarna har problem får man ta och finnas där för dem.

I helgen bar de av till Orlando med Sam, kristin, Jc, and danny (namnen är mest för att jag ska komma ihåg de själv senare) för att klubba och dansa. Mycket roligt, här har ni några bilder





Vill notera att på polisbilen står de ; Orange County
plus lägg märke till mina ben, om de ändå kunde vara så snygga i verkligheten :P



i bilen påväg upp










Det var allt för mig idag
puss och kram till alla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fan va härligt gumman med din teori, håller med fullständigt.. tisdagar är fan värdelösa, men dem brukade ju vara balkonydagar :) Själv håller jag på att fundera ut en bra present till Fällström, några förslag?? Love you darling <3

2009-03-25 @ 17:38:15
URL: http://rosannaveronica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dina ben är alltid snygga!

2009-03-25 @ 19:55:46
Postat av: Jessica

Saknar att ha dig att prata med, sitta på din balkong och prata om sina problem och du bara lyssnar och förstår. <3

Åh mathilda, du är så vacker, det har du alltid varit. Saknar dig, älskar dig så oerhört mycket <3

2009-03-26 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0