Mel high

Hallå i stugan.

Livet rullar på och endast en vecka kvar till Spring break! Därför är följande vecka fullproppad med fyra uppsatser och några prov... blääää!

Kort inlägg även idag, tänkte erbjuda lite bilder på min skola... smög runt med kameran häromdan och tog några kort. Kameror är inte tillåtna i skolan, så tyckte jag gjorde ett bra jobb med bilderna även fast jag smög upp kameran ur väskan lite tjusigt och tog smygkort.
Skolan jag går på heter Melbourne High School, och våran maskott är en Bulldog, färgerna våra är grönt och vitt.
Skolan är även enorm, ca 3000 people.



   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det lilla fadderunge? =) jag märker iaf att du trivs..kom och tänka på en sak, tänk att du är 18 år nu =) men ös på utav bara fan därborta i staterna. Här hemma börjar det bli vår, asskönt. Skälv har jag varit i Thailnd i 2 veckor, blev ju blek redan på planet hem. men det var helt underbart :) kolla bilder på min facebook...puss å kram ses på stan

2009-03-31 @ 20:36:00
Postat av: Tove

Fick värsta klumpen i bröstet när jag kollade på bilderna, vet inte varför, men kändes typ att jag var hos dig att där går du hela dagarna just på den marken! har inte hört från dig på länge nu, glöm inte bort mig älskling! Fyller ju år om mindre än 2 dagar nu också, pirripirr :P helt fullsmockat helg med massa trevligheter, önskar du kunde vara här med mig och fira, men de tar vi igen om 10 veckor :)<3 som du redan vet, JAG ÄLSKAR DIG!

2009-04-02 @ 20:13:02
Postat av: Josefin

Jag saknar dig baby <3

2009-04-02 @ 20:27:51
URL: http://Josefinst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0