Det kostar att ligga på topp

Hej sverige, gott nytt år i efterskott!

Jag har haft en super vecka.. hård.. men super.
Som de ser ut nu blir ikväll 6e kvällen i rad med fest, äventyr och härligt folk.
Sitter nu i soffan helt död, och undrar när jag ska få min efterlängtade skönhetssömn... men som sagt, de kostar att ligga på topp... Och det är ju faktiskt bara christmas-brake in florida once för min del!

Nyår skulle spenderats hos vännen Shea, men planerna ändrades och hamnade istället på "Foo-bar", den populäraste baren downtown. Och kvällen där var minst sagt lyckad med dans, gott humör och gratisdrinkar. Vid tolvslaget blev jag även nersprutad med champagne, ja ni förstår. Tyvärr är smarta mathilda här så klok att hon lämnar kameran i bilen, och därav finns det inte några bilder från mitt underbara nyår.
Efter barbesöket bar de av till diverse hemmafester, vilket var mycket trevligt det med ,

några bilder från resten av veckan





 

Kommentarer
Postat av: Tove

ååååååh jag dör, det är ju de där uppochner grejen man alltid ser i filmer :D Gott nytt år och god fortsättnin kanske man ska säga lite såhär efter ;) Fortsätt och ha så jävla roligt, och vi får se till coh snacka SNART! ;) Love you<3

2009-01-05 @ 02:45:34
Postat av: louise

det är bara för härliga bilder :)!

2009-01-05 @ 14:27:13
URL: http://louisemarielle.blogg.se/
Postat av: cormery

baby hoppas det inte blir några ensamma luncher nu! JAG SAKNAR DIG! write to me soon and give me some vanilla, chocklate! you know what. Puss och love

2009-01-06 @ 02:02:54
Postat av: Jessica

åååh vad härligt :D Gott nytt år på dig gumman :) Saknar dig jätte mycket. Puss love <3

2009-01-06 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0