bday weekend



Hej sverige.

Söndag kväll... bästa dagen för bloggskrivande.. eftersom man sovit hela dagen och oftast inte ska iväg eftersom de e skola imorgon. Fast fika och girltalk ikväll senare med Sam då hon e färdig med dejten sin.

Jag har haft en underbar, helt suverän, super helg :) Så därför har dagens sovande varit välbehövligt.
I fredags bar det av till Orlando, Sam hämtade upp mig vid 5 snåret, och vi åkte först till Mall millenia, där shoppades de ngn timme på forever 21, oh herregud vad jag älskar den affären!
Efter det bar de av till hotelrummet vi hyrt, där väntade våra homeboys. Vi hade fixat hotelrum bokstavligt talat mitt emot klubben vi skulle till, vilket var mkt snajsigt.
Super trevlig kväll med mycket dans och äventyr. Hela kvällen bar jag även en liten tiara jag fått av Sam, och på den löd orden "Birthday Bitch", pga detta följde många grattishälsningar och gratis drinkar i baren.
Dagen efter sov vi tills städerskan sparkade ut oss.. och därefter var de på med solglasögonen (även fast de var målnigt) , några huvudvärkstabletter,  och målet var mat och kaffe.

Anlände hemma i melbourne vid två-tre snåret, en dush och powernapp senare var man som ny igen. Wes hämtade upp mig och så bar det av till annan fest. Rätt lugn men trevlig kväll, mycket nya människor. Kvällen avslutades med TacoBell vilket nog är godaste snabbmaten man kan hitta i staterna... fettigt som satan... but soooo worth it!

Skola imorgon... i don´t want to! men blir utcheckad vid 11 för lunch med Korri, Matt and Chad... så de gör nog dagen lite bättre. Sen träning, nu när fotbollssesongen är över så har jag börjat med friidrott... skoj, men dra ballen i gruset vad träningsvärk jag haft, har haltat i en vecka, och de påverkade definitift mina danskunskaper i fredags.

Värdmamman linda åker till Indiana i två veckor på tisdag, så kommer bli mkt burkmat för mig och värdfarsan eftersom ingen av oss är särskilt förtjusta eller kunniga i att laga mat. Även han åker bort på affärsresa i några dagar, så kommer ha huset för mig själv i några dagar.. känns bra att de litar så pass mkt på mig vid de här laget. Och lindas enda visdomsord var; No parties!
De tänker jag följa, men några kommer nog över på tisdag, har fått igång vårat hottub nu, så ska bli snajsigt!



Jag och min älskling Sam




puss och kram till er alla.
och tack för alla grattishälsningar på blogg och facebook

Kommentarer
Postat av: louise

vill att du ska veta att jag saknar dig :)

2009-02-11 @ 00:35:42
URL: http://louisemarielle.blogg.se/
Postat av: Tove

låter helt underbart älskling och fy saaaatan va snygg du är, klänning ser helt fantastisk ut på dig :O själv är det 52dagar kvar tills man själv fyller, räknade ut idag haha ;) då blir det stor saknad! men som du redan vet så älskar jag dig gumman och ha det suveränt i fortsättningen också, de bara pirrar i kroppen när jag tänker på dagen då du kommer hem<3<3<3<3

2009-02-11 @ 19:09:58
Postat av: Jessica

Blir så glad av att höra att du har det bra, det värmer :) Håller med Tove, den där klänningen på dig, ojojoj, du ser vrål snygg ut :D

Blev glad när du ringde mig inatt, tyvärr var jag så jävla trött annars hade jag velat prata med dig. Hoppas du ringer mig snart igen så kan vi prata, saknar dig så oerhört mycket och älskar dig <3

2009-02-12 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0