Merry christmas

I mitt senaste inlägg berättade jag om hur slapp och lugn dag jag haft...strax efter nio ändrades det med ett sms "it´s monday night,wanna party?"
En timme efter jag svarat på detta sms satt jag i Craigs bil påväg till ett stooooort mansion precis vid stranden, ett hus så stort att jag gick vilse då jag letade efter toaletten. En mycket rolig kväll som mest bestod av mästerskap i supspelet beer-pong, och kan stolt berätta att mitt lag vann med marginal, då vi slog allt och alla!

Som alla vet har julen passerat. Och här borta firas den inte riktigt på samma sätt.
På julafton följde jag med min familj till kyrkan på eftermiddagen, därefter åt vi middag, och klädde julgranen.
Juldagen är då allt firas här, klockan ringde kl 9 på morgonen, mötte upp med resten av familjen runt julgranen och började dela upp julklapparna, fick många fina saker såsom kläder, presentkort på victoria secret, och mycket mer.
Då alla paket var öppnade lagade vi oss en stor äkta amerikansk frukost, vilket innebär pankakor, korv, ägg och bacon..... yummy. Resten av dagen bestod av bio, och att fira Korri, min värdsyster fyller nämligen år på juldagen.. so, big day for her.

Förövrigt så e de något jänkarna tar seriöst, så är det att juldekorera sina hus, bild på min grannes hus här nedan.

       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sköter dig fint läser jag =) det verkar som om du har gjort det jag bad dig om =) annars var ju inte välkommen hem ;) men jag är stolt, speciellt att du drack mer än han Matt, KLOCKERS :D



Pussss

2008-12-28 @ 19:24:59
Postat av: Tove

God Jul mitt hjärta! Som du kanske vet så har vi planerat vår utlandsresa i sommar, Ayia Napa blev det, och du ska dela rum med mig och Veronica kan du ge dig på ;) Saknar dig så mycket, speciellt nu runt jul och nyår, men ha det bäst och sola lite åt mig är du snäll, de behöver jag :)

2008-12-29 @ 00:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0