.....

Hallå i stugan
Sitter i soffan och tittar på "monday night football", greenbay vs chicago
Har blivit förvånande förtjust i denna sport, och skriker nästan mer än mina killkompisar då det kollas match.
Idag har varit en riktig latisdag, med lunch ute och en snabb trip to the mall, förrutom det har jag sovit mestadels av dagen, den enda sociala kontakt med omvälden är alla sms dagen innebärit. Jag kände iaf att jag borde unna mig en riktig sov och fettisdag, vilket jag oxå gjorde.

Tänke berätta att jag förra helgen var på min första riktiga basketbollmatch, och herrejävlar säger jag bara! varför har jag inte funnit intresse i denna sport förrut?! för detta var något av de bästa jag sett!
Till att börja med är basketbollkillarna alltid klädda i kostym under skoldagen on gamedays, till skillnad från alla andra lag som endast har matchtröjan på sig. 
Matchen var sjukt bra, bla för att vi mötte ärkerivalerna. 2 min kvar ligger vi under med 10 poäng..... tio SEKUNDER kvar ligger vi under med TVÅ poäng, vi vänder och det blir till förlägning. Matchen slutar 54-53 till oss!!
Var hög på adrenalin resten av kvällen, var länge sen jag skrek så mycket.




Kommentarer
Postat av: louise

GOD JUL SNYGGGING!

vet att jag är en dag sen men ändå liksom.

sköt om dig :)

2008-12-25 @ 22:17:16
URL: http://louisemarielle.blogg.se/
Postat av: Antonia

iiih monday night football makes my week suck less, haha :D saturday night collage football makes it worth living lol

2008-12-26 @ 02:29:33
URL: http://antoniai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0